• Een platte buik, stevige billen en mooie benen - wie wil dat niet? Veel vrouwen beschouwen hun buik, billen en benen als hun 'probleemgebieden'. De grootste oorzaak hiervoor is dat vrouwen op die plekken als eerste vet opslaan. Maar niet getreurd: met dit buik, billen en benen trainingsschema (in combinatie met een goed eetpatroon) is je lichaam tegen de zomer in topconditie voor veel zon- en strandplezier!

    Klik op het onderstaande plaatje voor het trainingsschema!


  • 10 Reacties

    Jeeeuj, Ik heb je blog net ontdekt en het motiveert me ontzettend! Ik zie dat ik al deze oefeningen in mn programma heb bij de sportschool, dus ik ben op de goede weg!

    Reageer

    Super gaaf om te lezen dat m'n blog je zo goed bevalt! Daar doe ik het toch voor, om mensen te inspireren :) Ga zo door met trainen! Groetjes, Angela

    Reageer

    Waaaauuuuuuw ik ben helemaal gek op jouw blog, ik heb het serieus net pas ontdekt, maar ik ben helemaal blij met jouw blog en al helemaal met die fitness schemaa !! Ga zo dooooor!!

    Reageer

    Hee wat lief dank je wel! Ik heb er ook er veel plezier in deze blog bij te houden! Groetjes, Angela

    Reageer

    Wat een ontzettend leuke blog! Zomer komt eraan en dus tijd om weer wat aan het lichaam te doen, dit schema ziet er super goed uit! Maar ik had een vraagje, want moet je de warmingup 3 keer herhalen? En hoelang moet je nou precies een schema doen om resultaat te zien? X

    Reageer

    Super! Ik vroeg me alleen af met hoeveel kilo ik deze oefeningen zou moeten doen...?

    Reageer

    Je kan beginnen met 1 kilo gewichtjes en als dat goed gaat naar 2 of 3 kilo. Succes!

    Reageer

    Hey, Eerst en vooral wat een fantastisch schema! Ik heb heel wat resultaat geboekt, maar ik had wel één vraagje. Sinds kort gaan ik nu ook 2 keer in een week gaan zwemmen. Is het gezond om dit te combineren? Verlies je daardoor geen spieren die je opbouwt? Alvast bedankt ! iris

    Reageer

    Hi Iris, Wat leuk om te horen dat je al veel resultaten met het trainingsschema hebt geboekt! Je kan het inderdaad heel goed combineren met zwemmen. Zwemmen geeft je spieren wat ontspanning, maar tegelijk is het een hele goede cardioworkout om je conditie op peil te houden. Je hoeft niet bang te zijn dat je daardoor spierkracht verliest. Zorg er wel voor dat je voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt. Dat kan met een gevarieerd voedingspatroon, die je evt. kan aanvullen met proteïne(shake). Groetjes en heel veel succes, Angela

    Reageer

    Omg 😍 ik ben echt blijjjjjj dankjewelll heeeell erg bedankt was al zo lang op zoek naar een schema voor buik billen en benen en heb t nu allemaal ❤️ Dankjewelllll ben heeel trots op je blog , nog n vraagje heb je ook een schema voor eetpatroon dus hoe en wat k moet eten

    Reageer