• Met 38 weken zwanger is het nog even wachten voor ik weer echt intensief kan gaan sporten. Afhankelijk van je herstel mogen jonge mama's ongeveer 6 weken na de bevalling weer rustig aan beginnen. Op dit moment is een trap op lopen voor mij al voldoende om me helemaal buiten adem te krijgen, maar het lijkt me heerlijk om straks weer na een echte workout de zweetdruppeltjes eraf te zien vallen. Met een baby of een klein kindje om je heen, zal het echter straks een stuk moeilijker worden er de tijd ervoor te vinden. Op YouTube ben ik daarom op zoek gegaan naar geschikte workouts voor drukke mama's!

  • Eén van mijn favoriete YouTube sterren is Cassey Ho van Blogilates. In bovenstaande video doen Cassey en jonge mama Colette samen een workout, waarbij Colette's 3 maanden oude baby centraal staat.

  • In deze YouTube video van Café Mom worden een aantal cardio oefeningen laten zien, die je kan doen terwijl je op pad bent met je kinderwagen. 

  • Maak van je workouts thuis een spelletje, zodat jij en je kindje samen er plezier aan beleven! Carlie Styles laat samen met haar zoontje Connor zien hoe je dat doet.

  • Om je lichaam weer back in shape te krijgen na je zwangerschap, kan je kiezen voor deze workout van Modern Mom.

  • Ten slotte nog één workout die je kan doen in de buitenlucht, terwijl je je kindje meeneemt in de kinderwagen of buggy.

    Hoe zorg jij ervoor dat je voldoende blijft sporten als drukbezette mama? Laat een reactie achter in de comments, zodat ik ook van jullie kan leren!

    Bron foto: Flickr.com


  • 1 Reactie

    Ik ben ook wel benieuwd naar de tips, want ik vraag me ook af hoe iedereen dit doet. Momenteel ben ik van het idee dat ik tijdens de middag ga sporten als ik terug ga werken...

    Reageer